Brevet vände min dag...

Tjo på er!
 
Idag känner mig alldeles varm av all kärlek och pepp jag fick igår när jag bröt ihop. Inte nog med all pepp jag fick av ett par vänner igår, så fick jag även ett oväntat brev i brevlådan från min guddotter/systerdotter P-M. Detta brev vände verkligen min dag från botten till toppen. Vad vore jag utan mina små ljusstrålar till superhjältar som tänder min kämpaglöd om och om igen. Nu hänger Julkortet fint på min veckotavla där jag kan se det var jag än är i rummet.
 
Jag har fortfarande riktigt ont i i kroppen och jag tänkte försöka köra med TENS-apparaten senare sen om jag är feberfri det vill säga. Tror det är det enda som kan lindra smärtorna något just nu. Vi får hålla tummarna att jag kan ha den ett par timmar ikväll annars väntar nog ännu en tuff natt med dålig sömn. Om jag har turen på min sida kanske jag orkar se någon mysig julfilm under dagen annars får det bli poddar. kramiz<3
 
 
En minst sagt glittrig överraskning: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0