Då var man redan klar..

Goddag!
 
Natten till idag var allt annat än bra även om jag så lyckades somna en stund så vakna jag upp efter 2 timmar av så svåra smärtor att jag fick kliva upp ur sängen och sätta mig på golvet. Det här med kroniska sjukdomar och sen lida av dysmenorré är ingen höjdare alls. Jag hoppas verkligen kommande natt blir bättre för mig kropp skull.
 
Men trots att jag mådde rätt kasst igår när det kom till smärtorna så lyckades jag slutföra julpusslet till min förvåning. När jag starta igår tänkte jag det här kommer jag nog inte bli klar med idag, men ack så fel jag hade. Ibland förvånar jag verkligen mig själv. Älskar att pussla då det verkligen får mig tänka på annat för en stund. Dock känns det i bröstkorgen nu att jag suttit och pusslat i 2 dagar. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0