Ett par besked blev det...

Tjo!
 
Läkarbesöket hos ÖNH på sjukhuset igår gick rätt bra. Det synas ganska tydligt att jag var väldigt irriterad i halsen och att jag har svårt att svälja. Det kom även fram lite annat som att min nässkiljevägg är deformerad. Vilket förklarar varför jag ofta är täppt i vänsternäsborre och därmed knappt kan andas genom näsan när jag sover.
 
Dessutom var läkarna lika fundersamma som jag varför jag fortfarande inte fått en tid till svalgröntgen. Så måste försöka få tag på röntgen och höra med dem.  Och jag hoppas innerligt att jag slipper frakta mig till annan kommun denna gång. För nu är ju pappa i Kina igen. Kramiz
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0