Ett sista biobesök för i år...

Hej på er!
 
I fredags kände jag att det var dags att försöka komma på något att göra under helgen eller snarare jag behövde komma hemifrån en stund. Det är lite jobbigt mentalt att vistas hemma just nu, men som tur brukar de klinga av med tiden. Jag hade ju en sådan här period även förra året och året innan de, så känns som en årlig tradition som måste tas igenom på något sätt.  
 
Efter mycket frustration så lyckades jag i alla fall få tag på 2 sittplatser intill varandra så jag och TT kunde gå på Frost 2. Så igår vid lunch tid begav vi oss mot bion och som tur var det i salong 4, alltså den lilla salongen. Så det gick bättre än väntat för mig och kroppen krascha inte allt för mycket efteråt som den oftast brukar göra. Nu är jag klar med detta år och redo för ett helt nytt. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0