Försöka klara dagen...

Hej på er!
 
Det är kämpigt just nu när det kommer till kroppen. Inte nog med alla smärtor i kroppen så har jag även lyckats få en plågsam vagel på höger ögonlock som stört min nattsömn inatt. Men ska försöka göra det bästa av dagen ändå. Jag har ju räknat ner i flera veckor och längtat som bara den.
 
Planen är att i alla fall försöka komma iväg på ME fika i eftermiddag. Så får hoppas att jag inte krascha allt för mycket efteråt. Då jag verkligen vill undvika få ett anfall nu. Det räcker liksom med allt strul med kroppen som redan är. Men jag behöver verkligen denna träff. Så vi får hålla tummarna för att jag klarar det. Kramiz❤ 
  
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love❤
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0