Hoppas på en bättre dag och natt...

Tjo!
 
Det blev ännu en lång natt för lilla mig. Jag fick ihop mina sovtimmar, men sömnkvaliten var allt annat än bra. Jag vaknat nästintill varje timme av smärtorna från dysmenorrén. Fick ligga i fosterställning hela natten, så känner mig helt slut i kroppen nu innan dagen ens har börjat. Jag hoppas dock smärtorna börjar klinga av nu när jag trots allt inne på dag 3.
 
Planen för idag är egentligen bara att vila mig, men om kroppen är i något bättre skick efter middagsvilan kanske det blir lite pyssel ikväll. Troligtvis blir det att göra ett till "Makrame"-armband som jag tänkt ge bort. Men som sagt vi får se vad det blir av denna dag, förhoppningsvis blir det inga tårar av smärta i alla fall. Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0