Jullista 2019

Tjo fina ni!
 
 
1. Vilken doft påminner dig mest om julen?
Svar: Pepparkakor, Granbarr är mina favorit dofter under Jul.
 
 
2.  Nämn Tre Jullåtar som du bara måste lyssna på?
Svar: "Hey Ho"- Freddy kalas
"Jul i svingen"- Ingebjørg Bratland, Ina Svenningdal
"It´s christmas time again"- Backstreet Boys
 
 
3. Tre saker du inte gillar med julen?
Svar: All stress kring julklappar, kylan utomhus och
gröt (det har aldrig vart min grej).
 
 
4. Tre saker du älskar med julen?
Svar: All värme och kärlek, lugnet framför Kalle Anka.
 
 
5. Hur ska du fira jul i år?
Svar: Jag, lillasyster L och mina föräldrar ska åka ner till min
storasyster JoJo för att fira jul hos dem. Vi skulle ju ha firat hos dem
förra året också men fick hastigt ställa in det pga sjukdom. Så det ska bli mysigt att få
fira hos henne igen.
 
 
 
 
GOD JUL PÅ ER!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0