Liten promenad i snön...

Tjo!
 
Igår lyckades jag äntligen samla kraft till att orka få på mig alla varma ytterkläder för att ta mig ut en sväng medans jag ändå skulle förbi brorsan en stund. Det var otroligt uppfriskande att andas lite frisk luft och se hur allt har täcks av den lilla snön som än så länge kommit hit. Så min första advent var super mysig även om den mot slutet av kvällen var rätt tuff med värk i kroppen och svår slemhosta som inte riktigt vill ge med sig. Det blir att ta en dag i taget nu. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lisa

Fina bilder :) Ja med vår sjukdom måste man ta lite i taget. Kram

Svar: Tack underbara du. Ja verkligen, minsta lilla man gör för mkt gör att man lätt kraschar i dygn efteråt. Många kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-12-02 @ 12:46:24
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0