Min Julafton gick bättre än väntat...

Hej på er!
 
Hoppas ni hade en så fin dag som möjligt igår. Jag själv hade det helt magiskt under dagen och kände egentligen inte av så mycket förrän när vi väl kom hem på kvällen igen. Då börja kroppen krascha totalt och skakningarna öka allt mer. Däremot kom inte smärtorna och stelheten förrän vid midnatt, så natt sömnen blev sådär. Trots det är jag ändå nöjd över att julfirandet gick bra och barnen blev så glada för sina julklappar. Men nu väntas det vila för lilla mig för återhämtning. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lisa

Härliga bilder :) Skönt att du hade en fin julafton. Sköt om dig nu kram

Svar: Tack underbara du! Det ska jag försöka göra. Många kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-12-26 @ 12:01:15
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0