Mitt i ett skov...

Tjo!
 
Jag lyckades ta mig iväg igår och vi få som hade möjlighet att komma hade det jätte trevligt. Kroppen vart dock riktigt matt och smärtpåverkad väl hemma igen. Dessutom är jag inne i ett svårt IBS skov nu. Så får nog vara extra noga med att äta lite åt gången men tätt.
 
Får ta en dag i taget och så vi hålla tummarna att magen/tarmarna rättar sig till. Så jag kan behålla mer än vad jag gjorde igår. Energinivå är verkligen i botten idag men ska försöka klara mig igenom den så bra det bara går. Kramiz
  
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love💖
 


Kommentarer
Jennifer

Jag blir också trött av att vara iväg, eller ja av att ha besök här hemma med.. Önskar jag hade samma energi som innan jag gick in i väggen..

Svar: ja allt tar verkligen på krafterna, så man önska man hade mer energi😥 åh fina du många Kramiz💖
♥JèÑnIèY♥

2019-12-07 @ 06:04:30
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0