Nu gör det ont...

Hej på er!
 
En ny dag är redan här igen och det känns verkligen som tiden bara springer iväg nu de sista dagarna av detta året. Vilket på sätt och viss är ganska skönt för jag är så klar med detta år och redo för ett helt nytt härligt år. Nu gäller det bara stå ut med de sista dagarna som just nu är riktigt kämpiga när det kommer till kroppen.
 
Jag har fortfarande nackspärr efter natten till igår, men den är inte lika illa idag som tur är. Mina ben däremot värker rätt mycket idag och när som helst under dagen kommer även mensen dyka upp. Så det kommer få bli ännu en lugn dag här hemma och hoppas det inte bli allt för smärtsamt som igår kväll. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Ja dagarna går rekord snabbt nu tycker jag :O

Svar: Visst gör dem det... helt galet att vi snart är inne i 2020. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-12-20 @ 02:28:27
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0