Sjukhusbesök för kontroll...

Hej på er!
 
Idag tog jag tag i det jag verkligen hade hoppats slippa behöva göra. Nämligen att höra av mig till ÖNH för kontroll av halsen. Senaste veckorna har jag haft så ont och känt mig svullen att jag vissa dagar endast fått i mig vätska. Men igår tog mitt hopp för att de skulle klinga av sig själv slut. 
 
Jag gick därför upp tidigt i morse och ringde mottagning och till min förvåning svarade en sköterska direkt istället för att man får en tid dem ska ringa upp. Detta gjorde att jag kunde somna om efter samtalet. I etermiddag blir det alltså sjukhusbesök för kontroll. Inte den bästa starten på veckan men förhoppningsvis blir slutet bättre. Kramiz❤
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Vad skönt att sköterskan kunde prata direkt! :) Hoppas du mår bättre snart fina du! <3

Svar: Ja, super skönt och otroligt trevlig var sköterskan med. Tack fina du. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2019-12-04 @ 08:09:46
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0