Startar upp min vilovecka...

Tjo!
 
Då var en ny vecka här och även om jag inte har något speciellt inbokat. Så denna veckan blir en rejäl vila och återhämtningsvecka för lilla mig. Allt för att klara Jul och Nyårsfirandet samt att jag ska ha barn hos mig snart. Jag ser faktiskt framemot att ha Töserna hos mig igen. Senast dem var här var i somras/höstas och det är ett bra tag sen. Får se vad vi hittar på för skoj nu när det är jullov och mycket folk över allt. Men misstänker att det blir någon form av pyssel här hemma eller annan lugn aktivitet.
 
Min kropp mår inte super bra just nu. Jag kan säga att jag räknar ner till att mensen ska anlända nu och tills den ska gå över. Redan så less på det! Helt galet hur mycket mensen kan ställa till för en även om jag får betydligt mildare smärtor nu än för ett par årsen när jag var helt borta under varje omgång. Jag försöker verkligen ta en dag i taget nu och fokusera på att ta hand om mig själv och vila mig. kramiz<3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0