Svårt att veta vart gränsen är...

Heej!
 
Min dag igår börja rätt bra och turen till stan med tösen flöt på kanon. Vi fick tag på det mesta som vi behövde, så det känns skönt. Dock mådde jag ingen vidare igårkväll, då kom dem typiska smärtorna, mattheten för att jag överansträngt mig. Det är så svårt att veta när man gått över gräsen när de mesta av kraschen kommer timmar efteråt när man har hittat på något. Så igår bröt jag ihop lite i frustration. Vilket är okej att göra ibland.
 
Idag tar vi nya tag även om det bara blir en lugn vilodag för mig. Tanken är att jag ska förbereda ett blogginlägg som ska upp på nyårsafton annars är planen att ta allt som det kommer. Jag hoppas även kunna komma till ro för att vila/sova middag sen i eftermiddag. Ikväll kanske det blir myskväll med tösen om min kropp orkar med. Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Skönt att det gick bra och att ni fick tag på det mesta ju! :D

Svar: Ja, så skönt. Dock blir det nog en tur till stan efter nyår med nästa tös som har presentkort att använda. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-12-28 @ 22:14:52
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0