Tog oss ut en kort stund...

Goddag!
 
Jag och TT passa på att ta oss ut en kort sväng igår medans det ändå var uppehåll. Det var ganska skönt utomhus och jag frös bara om fingrarna som vanligt. För det spelar ingen roll hur många lager vantar jag har på mig eller mina varmevantar fingrarna blir ändå kalla. Men igår var iallafall inte lederna kalla när vi kom in igen, vilket är bra för då slapp jag bli stel. 
 
Idag blir det ännu en härlig vilodag för oss eller framförallt för mig som behöver återhämta mig efter julafton. Dock känner jag mig betydligt starkare idag än vad jag gjorde igår när kroppen kändes helt slut. Så det går i alla fall åt rätt håll nu när det kommer till kroppen. En enorm lättnad, men jag måste erkänna att jag är rädd för att krascha så fort jag lämnar hemmet igen. kramiz<3
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
FSHD Daniel

Härligt att gå ut när man orkar. Ta hand om dig! :)

Svar: Ja så härligt även om det krävs många timmars vila efteråt. Många kramiz💖
♥JèÑnIèY♥

2019-12-26 @ 21:50:17
URL: http://fshddaniel.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0