♥Veckans Stolthet/Glädje v.48♥

Hej på er!
 
Vad denna veckan har gått fort och ändå har jag fått en del saker gjort. Måste säga att det varit både en bra men tuff vecka på samma gång. Veckan börja lite trögt med infektion och anfall men nu mot slutet har den verkligen flutit på bra. Jag har ju fått fylla på med massa kärlek och värme från nära och kära. Jag känner mig nu redo för en ny spännande vecka som jag hoppas inte blir allt för smärtsam. Det vore skönt om jag lyckades ta mig ut en stund. Här kommer i alla fall ett par saker jag känner mig stolt och glad över med veckan som gått. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Fått återse min älskade Extra
"lilla syster"
 
♥ Bokat biljetter till en föreställning
i Mars.
 
Kommit iväg på Fotvård.
 
Orkat Julpynnta mitt sovrum
lite.
 
Fått en massa kärlek och värme.
 
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0