♥Veckans Stolthet/Glädje v.51♥

Hej på er!
 
Då börjar ännu en vecka redan lida mot sitt slut och för min del har denna vecka gått enormt fort. Jag tror knappt jag hänger med hur fort de sista dagarna av året går nu. Denna veckan har väl gått helt okej tycker jag, den kunde ha gått bättre framförallt nu mot slutet. Men trots dysmenorrén och nervsmärtorna har jag ändå lyckats ha fina tillfällen som jag kommer kunna se tillbaka på. Så här kommer ett par saker jag känner mig stolt och glad över med veckan som gått. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
♥  Orkat lägga klart ett julpussel.
 
♥ Jag lyckades ha TENS-maskinen
på 2 kvällar i rad.
 
Kommit ut en sväng medans det
inte har regnade.
 
Varit riktigt noga med vilostunderna.
 
Orkat sjunga lite.
 
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0