♥Veckans Stolthet/Glädje v.52♥

Godmorgon!
 
Denna veckan har minst sagt vart tuff eller i alla fall när det kommer till kroppen och energin. Julfirandet gick bättre än förväntat även om jag krascha rejält efteråt. Men det var så mysigt att fira med storasysters familj igen efter förra årets inställda julafton pga sjukdom. Jag och TT har även lyckades ta oss ut på en liten mysig promenad nu under veckan. Det var underbart trots att regnet hängde i luften. Veckan har verkligen vart en blanding av allt. Här kommer i alla fall ett par saker jag känner mig stolt och glad över med veckan som gått. kramiz<3
 
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
♥  Jag och TT la ett 1000-bitars pussel.
 
♥ Jag klara julfirandet hos syrran.
 
Orkat ta mig ut i friska luften en stund.
 
Duschat håret ordentligt.
 
Blivit grym på att peppa mig
själv.
 
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annie - Stora Små Äventyr

Härligt att du lyfter det positiva och är stolt över det du gör :) Det är så bra :)
Jag är stolt över att jag har gjort väldigt lite men ändå inte varit rastlös :)

Svar: Ja, jag tycker det är så viktigt att göra det för att peppa sig själv lite. Det är så lätt att man glömmer bort att göra det. Åh så bra att du dragit ner lite på tempot men ändå inte varit rastlös. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-12-30 @ 17:09:25
URL: http://biglittleadventures.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0