Äntligen en bra natt...

Tjo på er!
 
Inatt fick jag äntligen min underbara sömn som jag har saknat i flera veckor. Jag avskyr verkligen att ligga vaken om nätterna eller när jag vaknar varannan timme för att byta sida då jag har för ont för att kunna ligga kvar. Så nu får vi hålla tummarna att jag får ett par bra nätter i rad nu. För det behöver min kropp om jag ens ska ha en chans att klara av alla måltiderna.
 
Idag är mitt enda projekt att duscha håret då det ser fruktansvärt ut efter alla dygn i sängen. Sen är det rätt skönt att få fräscha upp sig lite efter mensen som iallafall får mig att svettas extremt mycket. I övrigt blir det mest vila idag för att kroppen ska få återhämta sig efter duschen. Jag vill ju inte riskera krascha ännu mer. kramiz<3
 
Hoppas ni har en fin Måndag där ute!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0