Äntligen ska vi ta tag i garderoben...

Tjo!
 
 
Planen för denna dag är i första hand få i mig näring därefter blir det nog en vilostund innan jag och mamma ska försöka börja gå igenom min garderob (1-2 hyllplan). Jag har ju gått upp i vikt senaste året, så jag har börjat gå upp i klädstorlek. Vilket såklart är roligt men också lite jobbigt. För nu måste jag införskaffa nya kläder och så kul tycker jag inte det är att köpa kläder till mig själv.
 
Inatt sov jag rätt dåligt också då jag hade både mensvärk och nervsmärtor på samma gång. Det vart en utmaning att hantera dem båda innan jag lyckades somna ett par timmar. Förhoppningsvis blir kommande natt något bättre, men man vet aldrig med min kropp. Om jag inte skakar lika mycket ikväll kanske jag kan köra TENS till mello. kramiz<3
 
Vad ska ni göra denna Lördag?
 
 
Dagens projekt:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0