Cellprovtagningen gick bra...

Tjo!
 
Gårdagens cellprovtagning gick så mycket bättre än jag hade förväntat mig. Jag hade lite ont efteråt men inte så illa som första gången när jag till och med mådde illa. Det var en lättnad att det gick så bra faktiskt! Nästa gång behöver jag nog inte ens vara nervös för varken besöket eller efteråt. Jag gillar dock inte vart barnmorskemottagningen ligger här i stan. Trångt och eländig som bara den är de i deras lokaler! Tur att man än så länge bara behöver åka dit var 3:dje år. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Linda Jansson - Fashion

Skönt och BRA gjort!🤗

Svar: Ja verkligen! tack så mkt! kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-02-06 @ 20:31:03
URL: http://lindajanssons.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0