Dags för cellprovtagning....

Godmorgon!
 
Om en liten stund ska jag bege mig mot barnmorskemottagningen för att göra cellprovtagning. Detta är min andra gången jag gör det så denna gången känner jag mig inte lika nervös som första. Det enda som jag är lite orolig för är hur jag kommer må efteråt. För sist mådde jag rätt kasst redan på vägen hem från provtagningen. Men det har med min sekundär dysmenorré som gör mig extra känslig.
 
Så jag vill verkligen inte skrämma upp er som ska göra det första gången. Alla reagerar olika men oftast känner man inte av något eller så bara lite mensvärk. Jag har som många vet problematik i botten som gör att jag med största sannorlik kommer må rätt kasst. Så jag kommer förbereda mig på de värsta men hoppas på de bästa. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0