Det rullar på...

Tjo!
 
Jag har nervsmärtor i båda benen idag, men inte alls lika kraftiga som förra helgen. Igår tog jag smärtstillande för att kunna klara av dagen och idag får vi se om det behövs eller om jag klarar mig till kvällen ändå. Det vore skönt om jag slapp ta idag då jag mest troligen kommer behöva det imorgon för att klara av resan till och från dopet utan allt för svåra smärtor.
 
Jag har även extremt illamående i stående läge sen ett par dagar tillbaks tillsammans med yrseln. Men jag hoppas det är något som klingar av allt eftersom. Det har ju bara gått ett par få dagar sen mensen sluta. Små, Små steg framåt sker det allt även om det inte alltid känns så. Nu ska kroppen få vila sig. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Elin

Hej! Har frågat mycket om din svåra mens.. och nu kör vi igen. Eftersom den verkar vara så otroligt svår och förstöra din vardag så pass mycket, har du tänkt något på något typ preventivmedel som tar bort mensen helt? Såhär kan du ju inte ha det. :/ Både innan, under och efter mensen verkar den påverka dig svårt? Kram

Svar: Hej! Jag har testat olika minipiller men det fungera inte alls för mig och även testat kopparspiral men det sluta med sjukhusvistelse, så det är inget alternativ att försöka med igen. Just nu går jag på Anastrella 28 "P-piller" och därmed fått en extremt regelbunden blödning som fortfarande gör ont men absolut inte så illa som det var innan.
Jag tål tyvärr inte alla preventivmedel i form av spiral, mini-piller och P-piller. Därför har det vart en djungel att hitta något som fungerar utan för våra biverkningar och som påverkar mina övriga sjukdomar. Men nu går det sakta framåt när det kommer till att få det så bra som möjligt för mig under mensen. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-02-25 @ 02:41:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0