Hittat ett sätt att klara dagarna...

Hej på er!
 
Jag försöker verkligen hålla gnistan uppe! Åh tackvare målandet och små filmstunder så lyckas jag iallafall ta mig igenom dagarna hyfsat bra. Värre är det dock med kvällarna och nätterna då alla tankar cirkulerar hos en. Så jag har alltid minst en tyg näsduk nära till hands nu. För rätt som det är fylls ögonen med tårar som sakta börja rinner ner för kinden.
 
Idag ska jag försöka duscha av mig lite efter flera nätter av mardrömmar och tårar. Det ska bli skönt att få fräscha upp sig lite. I övrigt blir det nog mest vila och målande idag skulle jag tro. Försöka hålla mig nära mina föräldrar så jag slipper känna sådan extrem ensamhet som när jag ligger i mitt sovrum alldeles själv. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
FSHD Daniel

Härligt att du har något som får dagarna att gå ganska bra :)

Svar: Jaa, det har verkligen hjälpt mig att få annat att tänka på en stund varje dag. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-02-14 @ 17:39:25
URL: http://fshddaniel.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0