Krascha rejält...

Tjo!
 
Senaste dygnen har verkligen vart kämpiga att ta sig igenom. Jag krascha rejält redan när vi kom hem från dopet i Söndags. Sen dess har jag knappt kunna röra mig i huvudtaget. Smärtorna har varit extrema och sen har jag vart jätte stel i kroppen. Stelheten börjar tack och lov släppa nu även om smärtorna och allt annat som kommer när jag kraschar fortfarande är kvar.
 
Igår kunde jag knappt ta mig upp ur sängen för att gå på toa utan hjälp. Så det har vart en utmaning och ibland nästintill omöjligt att göra vissa vardagliga saker sen vi kom hem. Det är tur jag inte har något inbokat förrän i helgen, så jag kan låta kroppen få återhämta sig i sin takt. Så även denna dag lär nog spenderas i soffan eller sängen skulle jag tro. kramiz<3
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0