Måla en stund...

Tjoo!
 
 Gårdagen var riktigt tuff när det kom till smärtorna. Men framåt kvällen kände jag att jag var tvungen till att försöka hitta på något då det var länge sen, så jag tog fram min målarbok som legat i min pyssel-garderob sen i November nu. Jag satt och måla en timme sen var jag helt slut i kroppen och huvudet. Det blev soffläge en stund innan jag kunde flytta mig vidare till sängen för natten. 
 
Det kändes jätte skönt att jag orka måla en liten stund även om det kostar en del på kroppen. Jag har bestämt mig för att försöka slutföra bilden under denna Fredag. Jag börja med den för nästan exakt ett årsen, så det har verkligen tagit sin tid att bli klar. Men idag kommer den bli klar om jag för en gång skull har turen på min sida. kramiz<3
 
 
Vad ska ni hitta på denna Fredag?
 
 
Blixten förstör lite av bilden, men det är så mörkt
i mitt rum för att fota utan: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Rebeca

Ligger i influensa här så det blir inte mycket gjort här. Vad fint det blev!

Svar: Så tråkigt att du åkt på influensan. Hoppas du kryar på dig snart så du återfår lite ork till att hitta på något!
Åh tack så mycket. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-02-08 @ 13:56:44
URL: http://becaaah.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0