Måste finna en balans...

Goddag!
 
Idag har jag tagit mig upp lite tidagare än vanligt för att i god tid kunna göra mig i ordning inför att träffa min bästis. Då det är som att springa ett lopp att få på sig kläder har jag idag tänkt försök göra allt steg för steg med små vilopauser emellan annars är jag helt slut när det väl är dags att åka iväg.
 
Senaste tiden har jag dessutom vid flera tillfällen brustit ut i tårar för jag är tom på energi innan jag ens lämnat ytterdörren. Jag hoppas verkligen kunna lära mig det här med pacing för att inte krascha allt för mycket varje gång jag försöker göra något och det innefattar även vardagliga saker som tandbortstning och måltider som också tar mycket på kafterna. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0