Pysselpaket med pennor...

Hej på er!
 
Ni anar inte hur glad jag blev när jag öppna paketet igår kväll. Jag väntar oftast tills det är en del som behöver beställas sen beställer jag allt från in-exfarg och det är nog andra eller tredje gången som jag beställde därifrån och aldrig haft problem alls. Den normala leveranstiden ligger på 2-4 dagar, men har man riktigt tur kan det komma redan dagen efter om man beställer på förmiddagen i början av veckan.
 
Jag älskar få paket som innehåller pysselmatrial och framförallt när man väntat ett tag för att få ihop lite pennor som börjar ta slut här hemma. Lyckan blir total när paketet väl anländer. Det vore även superkul att få komma till deras butik i Göteborg någon gång. Så det måste jag nog lösa nästa gång jag är i GBG om ork finns över såklart. Jag är riktigt nyfiken på hur det ser ut hos dem. kramiz<3
  
 
Lyckades måla klart denna igår:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Det verkar vara bra pennor 😊

Svar: Jag älskar färgpennorna derwent colursoft, enda nackdelen är att dem går lätt av pga dem är så mjuka. Promarkers är första gången jag använder. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-02-23 @ 06:51:42
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0