Saker jag gärna vill få gjort...

Goddag!
  
Idag har jag tänkt påbörja bocka av min listan som består av saker jag gärna vill få klart här hemma men utan att riskera bakslag. Så det är ingen brådska, men vill gärna få det gjort någon gång så jag slipper ha det hängade över mig.
 
Jag lägger upp lista här under och den kommer säkert bli längre. Jag har valt att sätta ett maxantal på 2 punkter per dag (de dagar ork finns) och max hålla på 45 min. Detta är för att jag inte ska pressa mig själv att få allt gjort på en och samma dag. För då lär jag krascha ännu en gång, vilket jag absolut inte vill. kramiz<3
 
 
Skriva upp allt som
börjar ta slut i medicinlådan.
 
Gå igenom lådan
med viktiga papper.
 
Gå igenom bilder
som jag vill få utskrivet...
 
Fixa ny personligalmanacka.
 
Klippa naglarna för att
slippa riva mig.
 
 
Min nuvarande kalender som snart är slut: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0