Små steg åt rätt håll...

Tjo!
 
Jag börjra bli allt bättre efter massagen även om illamåendet och feber fortfarande är kvar litegrann. Små steg framåt iallafall. Idag vågar jag till och med flytta tillbaka min nya mattan som mamma fick panik flytta igår morse när jag börja må dåligt. Jätte tacksam att mamma fanns vid min sida igår och stötta mig.
 
Idag är mitt enda viktiga projekt att hämta ut ett paket med lite nya färgpennor och lite annat som har med målarböckerna att göra. Så taggad! Har jag lite ork över kanske det blir att måla en stund redan ikväll efter jag vilat middag. Allt hänger på vad kroppen orkar med då jag inte vill riskera bli ännu sämre på nytt. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0