Snön ställde till det igår...

Hej!
  
Vet ni vad, jag lyckades i lugn och ro göra mig i ordning igår för att komma iväg utan att bryta ihop totalt precis innan. Träffen med bästisen var jätte lyckad och det hela gick rätt bra bortsett från att all snö som gjorde att det var riktigt tungt att gå ute.
 
Jag hade fruktansvärt ont i benen när jag kom hem efter träffen. Så pappa försökte massera benen men de hjälpte inte speciellt mycket utan fick till sist ta smärtstillande för att kunna somna. Jag har iallafall fått en bra nattsömn efter gårdagen lilla utflykt. Men idag blir det bara viloläge för min del, känner mig helt slut. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0