♥Veckans Hiss & Diss♥ V.5

Hej på er!
 
Denna veckan har gått otroligt fort och nu är vi dessutom inne i Februari månad som är rätt fullbokad för min del. Min vecka har varit rätt tuff då jag haft extremt svåra nervsmärtor som jag inte lyckats få kontroll på än. Vilket förstört både min sömn och mitt humör väldigt mycket.
 
Men jag har fått bra stöd och hjälp av både familj och vänner. Så dem har försökt hjälpa mig hålla mig på banan trots all frustration inombords. Jag har också haft ett par fina stunder med kompisar/bästis som gett mig lite glädje i allt de svåra. kramiz<3
 
 
 
Tummen Upp: Jag har känt en enorm tacksamhet över att fått prova
på det här med katt. Det är så skönt att ha ett djur som ger en ljus
i vardagen.
 
 
 
 
Tummen Ner: Min frustration har varit riktigt jobbig och jag
har haft svårt att hålla tårarna borta emellanåt. nervsmärtorna är riktigt plågsamma
just nu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0