♥Veckans stolthet/Glädje v.6♥

 Goddag!
 
Då har ännu en vecka gått eller snarare två sen jag la upp ett sådant här inlägg. Wow, vad det känns skönt att få ut stora som små positiva saker med veckan som man lätt glömmer bort. Idag kommer det nya saker jag är stolt/glad över med denna veckan som gått. Min veckan har visserligen vart tuff när det kommer till smärtorna, men jag har lyckats hitta små guldkorn som fått mig känna en glädje och stolthet. kramiz<3
 
 
Glöm inte att ni gärna får berätta i kommentarsfältet
vad ni är stolt/glada över med veckan som gått!
 
 
 
 Jag är stolt/Glad över att jag i veckan :
♥ Tog mig iväg på cellprovtagning.
 
♥ Har orkat måla i min målarbok en stund.
 
Har vart extra noga med min middagsvila.
 
Haft bra med ork över till att äta ordentligt.
 
Orkat se två filmer under veckan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0