Äntligen komma ut en stund...

Tjo på er!
 
Min systerdotter kom med den lysande idéen att vi behöver hitta på något då väggarna här hemma börjar kännas tråkiga. Vilket jag förstår för de första dagarna hon vart här nu har vi bara tagit det lugn här hemma då jag vart febrig. Men idag vill jag också åka iväg en stund och få lite frisk luft och få se annat än väggarna här hemma.
 
Kroppen mår efter omstädigheterna okej eller iallafall tillräckligt hanterbart för att jag ska kunna åka iväg en stund med tösen. Men jag ska absolut försöka att inte överastränga mig alldeles för mycket och vara extra noga med få i mig näring och vätska medans vi är iväg. kramiz<3
 
Vad ska ni hitta på idag?
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Hanna Karlsson

Idag ska jag bara ta det lugnt. Kanske att jag orkar ta mig till gymmet men vi får se. :-) Hoppas att ni hittar på något roligt. :-)

Svar: Åh låter som en underbar plan för dagen! Hoppas du får en fin dag. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-01-02 @ 13:33:20
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0