Det tar emot att åka mot stan...

Goddag!
 
Då var min lilla semster ute på ön övre för den här gången och blir det nog inga fler turer förrän efter pappas jobbresa. Det är lite blandade känslor att redan behöva åka hem igen. Men pappa behöver få sin sömn imorgon för att orka jobba natten sen annars hade vi nog sovit en natt till här. Förhoppningsvis blir nästa tripp hit ut mer än två nätter.
 
Min kropp värker något galet idag och mycket beror nog på de kalla tempraturerna ute. Kyla har aldrig vart min grej och tror aldrig den kommer bli det heller. Men får la glädjas åt att våren närmar sig allt mer nu när tiden flyger iväg. Dags att packa ihop allt för att bege mig mot stan igen. kramiz<3
 
 
Min sysselsättning igår: 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0