Lugn dag för kroppens skull....

Goddag!
 
Kom precis upp ur sängen och egentligen vill jag sova vidare. Men jag behöver få i mig lite näring innan jag bäddar ner mig igen. Måste försöka få i mig näring var 4:e timme för att undivika att dippa. Senaste nättera har jag dock sovit relativt bra så det känns underbart.
 
Min kroppen behöver all vila den kan nu för att återhämta sig efter resan och framförallt efter mensen som tog enormt på krafterna denna gång. I övrigt blir denna dag ganska lugn, har jag tur kanske jag orkar pyssla med något ikväll. Vi får se senare sen hur mycket av energiförrådet jag kan använda utan att riskera att krascha. kramiz<3  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0