Mina mål för 2019...

Hej fina ni på årets första dag!
 
Hoppas ni hade en fantastisk nyårsafton igår och hade ni åt gott. Min var faktiskt sådär tyvärr, då feber fick hela mig urbalans. Men det vart ett lyckat tolvslag iallafall där alla stod vid fönstret till och med katten satt i fönstret och titta ut. Idag tänkte jag ta upp några av min mål jag har med 2019 som jag hoppas kunna uppfylla. Men allt hänger såklart på hur kroppen mår. kramiz<3
 
 
 
 Mina största mål i år kommer att vara: 
 
Våga chansa mer när det kommer till utflykter
och kompisträffar även om jag riskerar må dåligt efteråt.
 
 
Unna mig mer utflykter som teater/föreställningar som faller mig i smaken.
Detta är något jag vart dålig på hela mitt liv men som jag älskar varje
gång jag unnar mig även om jag mår katastrof efteråt.
(Minst 2 tillfällen vore trevligt)
 
 
Skriva 3 saker varannan vecka som jag är stolt över under
veckorna som gått.
 
 
Övernatta på ett hotell eller liknande allra helst utanför Västerås.
(Vill så gärna träffa mina gammelfastrar så mycket som möjligt)
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0