Nu bär det av mot ön...

Godmorgon!
 
Ni anar inte hur mycket jag längtat hem till ön sen jag var där sist. Jag har saknat lugnet som är där ute och att få vara nära naturen på ett helt annat sätt än här i stan. Så jag är helt överlycklig att vi funnit en lucka mitt i veckan för att åka dit två nätter.
 
Det ska bli så skönt att få komma ut igen och kanske har man tur att få se lite vilda djur. Hoppas även solen kommer vara framme någon av dagarna så jag kan fota lite. Men för det mesta kommer jag bara försöka vila upp mig och köra TENS-apparaten. kramiz<3
  
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Så härligt att du har en sådan oas. Kram

Svar: Åh ja! Trivs otroligt bra här ute. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-01-24 @ 21:10:07
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0