Ny dag att ta sig an...

Tjo!
 
Mina skakningar tycks än så länge hålla i sig, men igår lyckades jag iallafall hitta på något för en stund. Vilket var underbart och väldigt skönt för min ömma kropp. Det gav mig till och med lite pepp till att klara av resten av detta bakslag som jag just nu går igen. 
 
Planen för dagen är rätt oklar som den brukar vara vid bakslag. Jag brukar försöka ta dagarna som de kommer och ibland går det bra och ibland mindre bra. Ovasett hur dagen blir kommer jag behöva vila en hel del och kanske även lite mys med katten då hon just nu vägrar gå ut pga kylan. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Rebeca

Mysigt att ha en katt att gosa med när man inte mår bra. Jag har två :D Hoppas morgondagen blir bättre. Kram!

Svar: Ja, verkligen! Djur ger så mycket glädje=) Tack underbara du. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-01-31 @ 16:38:19
URL: http://becaaah.blogg.se
Nilla

❤❤❤

Svar: <3<3<3
♥JèÑnIèY♥

2019-02-01 @ 09:58:06
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0