Oändlig saknad i hjärtat...

♥Till min älskade Ängel till ME-syster!♥
 
Åren går men saknaden efter dig min älskade ME-syster finns alltid kvar. Du ska veta att det går inte en dag utan att jag tänker på dig. Glöm aldrig att du är den som ger mig hopp när allt känns hopplöst. Tröstar mig när tårarna forsar ner på nätterna. Ger mig styrka när jag är svag. Tack för du vakar över mig från himlen älskade syster. Du försvann alldeles för tidigt, men en vacker dag kommer vi åter kunna sjunga tillsammans. kramiz<3
 
I can‘t hold your hand
Or look into your eyes
And when I talk to you
It just echoes in my mind
But If hearts are made of dust
And if we fell from the stars
I look up tonight and know just where you are
 
You will never be forgotten
A million days could pass us by
But what is time but just a dream
Oh I still feel you here with me
You’re more than a memory
Oh you will never be forgotten....
 
// Nerver Be Forgotten
- Jessica Andrew
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Maria

Hej. Jag är lite nyfiken hur och var du fick din ME diagnos, fick du genomgå några tester eller så.
Jag har tagit upp det med två olika läkare så jag misstänker att jag kan ha ME då jag får feber och känner mig helt utmattad bara av att tex dammsuga lght. Men läkarna bara fnyser och säger att den sjukdomen inte finns, det är väldigt frustrerande att inte få något svar. Jag har också haft förhöja vita blodkroppar och sänka i tre år, men inget som de tar på nåt större allvar.

Svar: Jag bollades runt i vården i ca 7 år innan jag tillslut hamna på Gottfriesmottagningen i Mölndal där jag sen fick min ME och fibro diagnos. Det var under den tiden det gick via landstinget nu mera tror jag dem är privat ägda. Men det är extremt svårt att hitta en läkare med kunskap på en vanlig vårdcentral tyvärr. Stå på dig! Massa kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-01-05 @ 21:26:24
URL: http://iamiamarias.blogg.se
Hanna

Så tragiskt och ledsamt för dig, och din vän. Massa kärlek till dig. ❤️❤️❤️

Svar: Tack för all värme kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-01-11 @ 09:57:10
URL: http://hannastruelife.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0