Plåga mig iväg till tandläkaren...

Tjo!
 
Idag har jag tid hos tandläkaren och måste därmed försöka ta dit så jag får de överstökat. Jag avskyr att gå tandhygnist och tandläkare sen jag fick nya. Innan jag fick nya kände jag en trygghet att gå dit då jag visste att dem jag hade var försiktiga och gjorde inget onödigt. Men dem nya gör att jag helst vill strunta i det, men jag vet ju att det är viktigt att kolla tänderna varannat år minst pga medicinering och sånt. 
 
Igår var var det ingen bra dag för mig och idag kommer det nog bli minst lika tuff att ta sig igenom. Jag har ont överallt. Allt snurrar och jag känner mig extremt vimsig. Min kropp är långt ifrån där jag hade hoppats den skulle vara efter all vila i helgen trots att jag hade besök här. Det blir till att lyssna på kroppen så gott det går denna veckan. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Rebeca

Det är alltid trist att gå till tandläkaren. Men så skönt när det är avklarat.

Svar: Visst är det, Så trist! Men också så viktigt att göra emellanåt. Ja, hellre få det avklarat än att skjuta det framför mig. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-01-21 @ 14:46:18
URL: http://becaaah.blogg.se
Jennifer

Uch jag inte till tandläkaren om jag verkligen inte behöver det!!

Svar: Samma här! Går verkligen bara dit när dem skickar kallelse. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-01-21 @ 15:30:04
URL: http://missjennifer.se
Erika

Du som har så ont hela tiden, har du inget smärtstillande du kan ta vid behov? :/ Tänkte så du kan ta dig iväg till såna här viktiga saker. Äter du några mediciner mot smärtan? <3

Svar: Hej! Jodå har smärtstillande att ta vid behov, men dem hjälper inte alltid tyvärr. Jag äter många olika typer av mediciner varje dag mot bl.a. smärtorna, sömnen. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-01-24 @ 03:41:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0