Rehabbesök på schemat...

Godmorgon på er!
 
Nu är man återigen påväg till sjukgymnasten och efter alla träffar känns det inte alls som det är rätt väg att gå just nu. Visst det är ganska lätta övningar men gör jag dem blir jag dålig i flera dygn efteråt och som det är nu är det inte värt de. Jag kommer naturligtvis behålla alla lappar med övningar men jag kommer inte kunna utföra dem mer en 1 gång varannan vecka om ens det.
 
Får se vad sjukgymnasten tycker och tänker kring allt. Jag känner absolut inte att möterna vart förgäves utan jag har tagit åt mig av tipsen och framförallt när det kommer till andningspunkterna. Jag har verkligen kunna slappna av på ett helt annat sätt sen jag börja känna vart jag andas precis innan jag slocknar för natten. Så det är något jag kommer fortsätta med. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0