Tillbaka i lugnet...

Hej!
 
Det var så skönt att komma hit ut även om det till en början bara var runt 9 grader inomhus. Framåt kvällen lyckades jag till slut få upp värmen till 25 i mitt rum då den brukar gå ner ett par grader under natten sen.  Natten vart dock ite kämpig ändå tyvärr då jag har svårt smärtor i kroppen efter bilresan.
 
Idag har jag bara tänkt njuta av lugnet och kanske ta mig ut en stund för att fota om kroppen tillåter det. Det känns så underbart att vara tillbaka här ute igen efter så många månader. Lika mysigt varje gång man kommer ut och att få känna hur axlarna sjunker ner av lugnet. Kramiz<3
 
Vad ska ni göra idag?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0