♥Veckans Hiss & Diss♥ V.1

Tjo!
 
Wow vad denna första veckan av året har gått fort. Den bara flög iväg på både gott och ont känner jag. Jag har mått sådär inombords och har vid flera tillfällen brytit ihop i tårar av alla känslor. Men jag också haft fina stunder som när vi titta på de fem första harry Potter filmerna vid olika tillfällen såklart för att kroppen och hjärnan skulle orka med.
 
Det var super längesen jag såg dem filmerna och kan säga att jag la märken till nya saker i filmerna som jag aldrig tänkt på tidigare. Dock kan jag erkänna att jag fick mardrömmar av en av filmerna eller kanske medkänsla för harry potters mardrömmar. kramiz<3
 
 
 
 
 
Tummen Upp: Jag och Wiirah + T var på leklandet en stund
innan dem stängde för att tösen skulle få leka
av sig en stund.
 
 
 
Tummen ner: Den jobbiga årsdagen för min
ME-systers bortgång. Det gör lika ont varje år.
Saknar henne så galet mycket!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Man får fokusera på det positiva verkligen! :D

Svar: ja det måste man nästan för att orka med. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-01-06 @ 19:37:21
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0