♥Veckans Hiss & Diss♥ V.3

Hej på er!
 
Oj, vilken berg och dalbana denna veckan vart. Den börja ju men att jag bröt ihop totalt av allt kaos som händer runt mig just nu. Så tungt att jag tillslut fick fly över ett dygn för att få vila upp mig och rensa tankarna ett slag. Jag fick även komm ut på en mysig liten utflykt innan hemfärden från hotellet. Nu under helgen har jag dessutom haft min stora syster här med bebis. Nu har jag verkligen fått fylla på glädje förrådet för ett bra tag framöver. kramiz<3  
 
  
 
Veckans Hiss: Fått uppfylla min dröm om att bo på hotell själv, vilket
gick över förväntan. Resan har starkt mig! Fick besök av min syster 
och hennes lilla M "Polaris".
 
 
Veckans Diss: Smärtorna i bröstkorgen som vart svåra att få
kontroll över. Sen allt kaos runt om mig som tillslut fick min bägare
att rinna över. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Erika Pettersson

Din stackare 😓
Hoppas du snart mår bättre igen och mysigt o bo på hotell där kan man bara ro om sig själv o inte behöva tänka på annat.

Var rädd om dig!

Svar: Tack! Jadå känns mkt bättre inombords efter resan. Den var verkligen behövlig för att jag skulle få varva ner. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-01-20 @ 18:16:25
URL: http://erikapettersson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0