♥Veckans stolthet/Glädje v.4♥

Hej underbara ni!
 
 
Då har ännu en vecka gått eller snarare två sen jag la upp första inlägget "Veckans stolthet/glädje". Wow, vad det kändes skönt att få ut stora som små positiva saker med veckan som man lätt glömmer bort. Idag kommer det nya saker jag är stolt/glad över med veckan som gått. Denna veckan har flutit på bra trots den spontana resan till ön. Den var nog behövlig för oss alla! Bara få andas ut i lugnet och fylla på med lite positiv-energi. kramiz<3
  
 
Glöm inte att ni gärna får berätta i kommentarsfältet
vad ni är stolt/glada över med veckan som gått!
 
 
 
 Jag är stolt/Glad över att jag i veckan :
♥ Har bytt sängkläder med hjälp av mamma.
 
♥ Klara bilresan till och från ön.
 
♥ Fått sova två riktigt bra nätter.
 
♥ Tandläkarbesöket som gick bättre än väntat.
 
♥ Haft otroligt bra aptit.
 
 
Bild från ön:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0