Allt på samma gång...

Godmorgon!
 
Vet inte ens vart jag ska börja men igår tog jag beslutet att åka hem från syrran. Detta för att idag kunna ringa vårdcentralen och hoppas på att de kan hjälpa mig eller iallafall ge mig råd angående halsen. 
 
Idag har jag så fruktansvärt ont i kroppen att jag legat vaken sen 5 tiden och försökt andas mig igenom anfallen och i omgångar brutit ihop fullständigt. Nu gör det så ont att kroppen skakar/krampar.
 
Varför ska allt komma på samma gång för?! Kroppen är redan svag som den är, jag behöver inte mer bakslag nu. Jag är så less på kroppen... Kramiz❤
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Nilla

Åh fy så jobbigt ❤

Svar: 💖💖
♥JèÑnIèY♥

2019-07-05 @ 14:01:11
URL: http://mittlivmedme.blogg.se
Annica

Många styrkekramar till dig 😍

Svar: Tack underbara du💖 kramiz
♥JèÑnIèY♥

2019-07-06 @ 16:37:38
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0