kalla vindar...

Tjo!
 
De senaste dagarna har jag bara tagit som de kommit och försökt klara dem. Vädret har vart sådär vilket såklart märks av i kroppen. Igår hade jag så ont i armarna att det var svårt att röra dem. Det blåste dessutom rätt kallt och det är ju något min kropp verkligen inte gillar även om solen titta fram mellan molnen.
 
Trots att vädret har vart svajigt så vet jag att vädret borde vända till det bättre igen under de kommande dagarna. Så får försöka hålla ut även om det är riktigt svårt att hålla tårarna borta när man har såpass ont som jag haft/har just nu. Dags att ta tag i denna dagen innan det är dags för första vilostund och för en gång skull ser jag frememot' den. Kramiz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0