Det blev en nervös bilresa ut...

Hej!
 
Gårdagens bilresa var nog den mest obehagliga jag vart med om. Något hände med bilen strax innan vi skulle svänga in för att äta i stan. Men då pappa var osäker på om bilen ens skulle starta igen våga han inte stanna så vi körde raka vägen ut till ön. Ju närmre sommarhuset vi kom desto lättare kändes det. Vi tog oss hela vägen fram och nu hoppas jag att pappa kan fixa det innan Fredag.
 
Så sjukt glad att vi inte blev stående längst vägen med fullpackad bil. Jag var dock jätte nervös och när den nervositeten väl släppt var jag helt slut. Jag hade inte speciellt ont som tur var men jag var extremt sömnig/trött. Jag var tvungen att vila mig en stund för att ens orka äta innan jag rog mig ut till mitt krypin för att göra mig redo för natten. Idag får det bli en lugn dag på tomten tro jag. Kramiz❤
 
 Det känns toppen att vara tillbaka trots en lite annorlunda bilresa:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0