Fick åka hem en dag tidigare...

Goddag!
 
Gården blev allt annat an vad som var tänkt från början. Jag hade sett framemoten natt till ute på ön för att få vila upp mig då huvudvärken var extremt jobbig igår. Men då en nära anhörig behövde vår hjälp under dagen idag tog vi beslutet att åka hem till stan redan igår kväll för att jag skulle slippa gå upp tidigt på morgonen. 
 
Jag hade dock krav på att jag ville ha glass eller milkshake på vägen hem då min hals blir så torr i bilen just nu. Bilresan gick annars rätt bra och så fort vi kom hem gick jag in och duscha håret för att sen bädda ner mig i sängen. Det var så skönt att få bara ligga nerbäddad och vila mig. Och så jag saknat min luftfuktare Anton nu när jag vart i väg. kramiz<3
 
Om 4 dagar är jag tillbaka på ön igen<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0